Tegnapi bejegyzés ma hihetetlen leleplezéssé vált a Nemzet hasábjain. Ime: http://www.mno.hu/portal/704036?searchtext=braun mindenki okulására.
Ma bemutattuk legújabb márkakutatásunkat, a Brand Community Survey-t -- erről a Nemzet stílusában:
A márkákat is elfoglalta a politika
A Pöttyös Túró Rudi sem független már
A Pöttyös Turó Rudi, a Coca-Cola és a Danone a legerősebb márkák Magyarországon, legalábbis a politika szerint. Braun Róbert, Gyurcsány Ferenc volt stratégiai főtanácsadója, Medgyessy Péter volt helyettes államtitkára, az SZDSZ volt kabinetfőnöke, aki - akkor még rejtett ügynökként - Orbán Viktor és Deutsch Tamás mellett a Fidesz első sajtótájékoztatóját is tartotta a Ma Cherie eszpresszóban és Kozák Ákos, a Gfk Piackutató Intézet vezérigazgatója, Kozák Tamás, a kormány által felügyelt MÁV Start vezérigazgatójának testvére ma bemutatta azt a kutatást, amely a legerősebb magyarországi márkák rangsorát és erejük szerkezetét tárta föl. Miközben a fenti márkák eddig függetlenek tudtak maradni a politikai befolyástól, sajnálatos, hogy a bukott kormánypárt korifeusai - Braun feleségét Bajnai Gordon az elmúlt hetekben az NHH élére nevezte ki - már a márkák világát is megpróbálják elfoglalni. Keserű lesz a szánk íze, ha kedvencünket a Pöttyös Rudit fogyasztjuk ezután, hiszen - Braunon keresztül - Gyurcsány és Medgyessy politikájának ízét érezzük majd minden harapásnál.
Szakértők cáfolták, hogy igaz Braun azon kijelentése, hogy 2005 óta nem áll szóba Gyurcsánnyal, hiszen cégtársa, Iglódi Csaba felesége Iglódi-Csató Judit az MNB volt, a Tesco mai kommunikációs igazgatója, és Dobrev Klárát, Gyurcsány feleségét egy Tesco szatyorral látták sétálni.